"לא היה ולא נברא": ח"כ שמחה רוטמן תובע עיתונאים

ישראל רובין 1 Comment on "לא היה ולא נברא": ח"כ שמחה רוטמן תובע עיתונאים

יו"ר ועדת החוקה חה"כ שמחה רוטמן הגיש תביעת לשון הרע על סך למעלה מ-1 מליון שקל נגד גיא פלג ואבי וייס העורך הראשי של חברת החדשות 12; "כל סכום שיפסק יועבר ישירות ליישובי ותושבי עוטף ישראל שבדרום שנפגעו ופונו מביתם בעקבות מתקפת הטרור האכזרית בשביעי לאוקטובר"

צילום: דני שם טוב, דוברות הכנסת
17:38
26.04.24
אבי יעקב No Comments on בחזור הביתה: השר בן גביר נפצע בהתהפכות רכבו

התכניות האחרונות

ארכיון תוכניות

פוסטים אחרונים

תגיות

יו"ר ועדת החוקה חה"כ שמחה רוטמן הגיש הבוקר באמצעות עורך דינו אבי סגל תביעה בגין לשון הרע נגד העיתונאי גיא פלג וחברת החדשות. זאת לאחר שלא התנצלו ואף חזרו על ציטוטי כזב מרושעים שהדעת והנייר אינם סובלים אותם שיוחסו לחה"כ רוטמן.

בכתב התביעה צויין כי "…הכתב גיא פלג פנה אל התובע לקבל את תגובתו טרם הפרסום והתובע אמר לו במפורש ובאופן חד משמעי כי הדברים כוזבים וכי המצוטט בשמו לא היה ולא נברא."

בכתב התביעה המכוון גם כלפי פעילי הרשתות החברתיות איתי ורד, שלומי אלדר, דן עדין ורן הר נבו שפרסמו שורה של ציוצים המהדהדים את הציטוט השקרי עבור עשרות אלפי עוקבים, דורש חה"כ רוטמן הסרת כל הפרסומים ביחס לציטוט הכזב ופרסום התנצלות מטעם כל אחד מהם לצד תשלום פיצויים בסך כולל של 1,091,300 ₪.

חה"כ רוטמן מציין בכתב התביעה כי "כל סכום שיפסק על ידי בית המשפט בגין תביעה זו יועבר ישירות ליישובי ותושבי עוטף ישראל שבדרום שנפגעו ופונו מביתם בעקבות מתקפת הטרור האכזרית בשביעי לאוקטובר".



1 תגובות

מיין תגובות